Jump to content

Bine ai venit pe comunitatea Club FIATFan România! Te rugăm să te înregistrezi sau să te autentifici ca membru pentru a beneficia de toate funcționalitățile forumului.

Se caută moderatori pentru secțiunile aferente modelelor de mașini.

Condiții:
1. Bună stăpânire a limbii române în scris.
2. Disponibilitate timp minimum 15 minute/zi.

Dacă ești interesat, dă-ne un mesaj privat la @Diomet sau @blueeies

adrian2008

Membri
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

adrian2008 last won the day on December 25 2019

adrian2008 had the most liked content!

Community Reputation

2 Neutral

About adrian2008

  • Rank
    Incepator

Mașină

  • Marca
    Fiat
  • Model
    Linea
  • Motorizare
    1.4 Tjet
  • An
    2008

Profile Information

  • Sex
    Barbat
  • Localitate:
    Targu Neamt
  1. Da, pare explicabil. Tot asa merge si aeroterma mea, cand vrea si cum vrea ea. Are deja 12 ani, deci cred ca trec direct sa o schimb cu totul. E totusi destul de inghesuit de umblat. Am schimbat personal de vreo doua-trei ori filtrul de polen, si trebuie dat jos sertarul torpedou. Cred ca se da jos si blocul Blue&Me de deasupra torpedou-lui. Multumesc.
  2. Ai mai aflat cum se demonteaza? Eu am o problema cu panoul de clima si trebuie deasemenea sa desfac acest bloc cu clima/radio/butoane/grile ventilatie.
  3. De vreun an de zile mi-a aparut o problema la clima. Turatia ventilatorului e oscilanta fara a avea vreo explicatie sau un pattern. Practic, chiar daca incerc sa ii cresc turatia din panoul de clima (pe acesta/display se afiseaza acest lucru), functioneaza in salturi si doar cum vrea el. Uneori, creste brusc pentru vreo cateva secunde si revine, alteori nu se intampla nimic. In cele din urma, dupa vrea cateva minute, ramane in turatie constanta, stabilizandu-se la un nivel moderat. Asta se intampla indiferent de anotimp. Am banuit initial senzorul de temperatura exterioara, insa temperatura afisata in bord e cea reala. Ma gandesc ca ar mai putea fi ceva din panoul de clima (contact imperfect, lipituri reci, condensatori uscati, senzorul de temperatura interioara, etc). Are cineva vreun video tutorial de demontare a panoului de clima la Fiat Linea? Am gasit doua holsuruburi in partea inferioara a blocului cu clima/radio/grile ventilatie mijloc, dar nu e suficient si n-as vrea sa stric ceva, sau sa macelaresc marginile din plastic a acestui bloc Multumesc.
  4. Cred ca poti gasi aici: https://www.autolucas.ro/tavita-portbagaj-fiat-linea-fab.-2007.06-sedan-cu-panza-antialunecare/?gclid=Cj0KCQiArozwBRDOARIsAHo2s7tHZRpRvGqKFPySTUdztttL_YX80oBXgEsh-9wfyq8_i5_1Fb0e6CkaAulPEALw_wcB
  5. Am luat un set complet (covorase+tavita) prin 2009, la un an dupa achizitionarea masinii. A fost o reclama postata chiar pe forumul Fiat. I-am contactat si am primit coletul in vreo saptamana. Sunt foarte multumit de calitatea produselor. Au mai bine de zece ani, si doar covorasul de la sofer are ceva uzura. Toate se muleaza foarte bine pe conformatia masinii. Cel din portbagaj m-a salvat de multe ori de la diverse produse 'scurse', gen bere, apa minerala, etc
  6. Gata, am rezolvat. Am gasit nu unul, ci doua trasee intrerupte, din cele 5 din mansonul de cauciuc. Le-am refacut si acum portabgajul se deschide normal, atat din butonul din bord, cat si din telecomanda. Sper sa fie de folos.
  7. Si eu am exact aceeasi problema. Se aude releul cum lucreaza cand apas telecomanda sau butonul din bord. E pozitionat pe aripa stg spate. Electromagnetul de pe incuietoare nu lucreaza. L-am verificat cu o alimentare separata si e functional. De asemenea, am verificat si faptul ca nu ajunge niciun fel de tensiune de comanda pe acesta in momentul cand releul din portbagaj incearca sa il actioneze. Ramane sa mai verific si circuitele de legatura dintre releu si electromagnet. Cel mai probabil e vreunul sectionat in mansonul de cauciuc. Voi reveni cu detalii Multumesc @Diomet.
  8. adrian2008

    Revizii

    Buna seara, Sunt posesorul unui Fiat Linea Tjet 120CP din 2008. Intrucat a venit timpul reviziei(4 ani/32000km) am hotarat sa o fac in regie proprie, tinand cont si de faptul ca masina a iesit din garantie. Am garaj cu canal unde am mai facut astfel de operatiuni, dar la o batrana Dacie. Am achizitionat consumabile originale de la Italoparts(Ulei 4L, filtre aer, polen si ulei). Filtru de aer si polen par a fi usor de schimbat-am urmarit in service. Problema cea mare este la filtrul de ulei. La Tjet se afla intr-un loc mai mult decat incomod. Am incercat sa fiu atent in service la ceea ce facea mecanicul, dar de fiecare data mi-a scapat demontarea si montarea acestuia. Are cineva poze sau un tutorial despre cum se poate schimba acesta? Multumesc!
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.