Jump to content

Bine ai venit pe comunitatea Club FIATFan România! Te rugăm să te înregistrezi sau să te autentifici ca membru pentru a beneficia de toate funcționalitățile forumului.

Se caută moderatori pentru secțiunile aferente modelelor de mașini.

Condiții:
1. Bună stăpânire a limbii române în scris.
2. Disponibilitate timp minimum 15 minute/zi.

Dacă ești interesat, dă-ne un mesaj privat la @Diomet sau @blueeies

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 09/22/2020 in all areas

  1. 2 points
    Ai treabă...multă. Nu mai găsesc pozele dar o să încerc să descriu: (LE: am găsit și pozele, sper să te ajute) 1. scoatere casetofon 2. scoatere ramă casetofon (4 torx-uri dacă îmi amintesc bine) 3. rama care ține butoanele și gurile de ventilație parcă sunt ținute doar de niste clips-uri. Încearcă sa scoți prin tragere.
  2. 2 points
    Astazi, dupa aproape un an, am repetat procesul de clatire al sistemului de racire si a fost nevoie sa clatesc de multe ori ca sa iasa apa cat de cat curata. Dupa ce am clatit instalatia de doua ori, a treia oara am bagat detartrant (aprox 200 ml) si am completat cu apa, din pacate nu a durat mult curatarea pt ca nu am mai strans colierul la furtunul de jos si la un moment dat s-a format presiune in instalatie din cauza detartrantului si a iesit furtunul. A urmat apoi o serie mai lunga de clatiri. Cu acest prilej am constatat ca conducta care vine din zona pompei de apa are o gaura pe unde curgea, asa ca am schimbat-o. Am procedat in felul urmator: Am golit apa din instalatie, apoi am demontat scutul de protectie al galeriei de evacuare, este prins in 7 suruburi, la mine se mai tine in suruburile de deasupra si unul de mai jos, celelalte au ruginit si s-au rupt din suport datorita schimbarilor mari de temperartura, se foloseste o cheie de 10. Am deconectat colierele de la furtururile cuplate la conducta. Cu o tubulara de 10 se desurubeaza surubul care fixeaza contucta, aici trebuie sa acordati putina atentie pt ca surubul e mai greu accesibil datorita catalizatorului. Apoi am tras cu atentie contucta din zona pompei de apa si am scos-o afara. O problema pe care am intampinat-o a fost ca garnitura tevii nu a iesit cand am extras-o afara, aceasta ramanand in gaura pompei de apa. Daca conducta veche e originala si nu a mai fost inlocuita niciodata, trebuie sa stiti ca garnitura nu va iesi din gaura, deoarece aceasta are in interior un strat de tabla ca o bucsa, care are rolul sa preseze garnitura pentru o etansare mai buna, asa ca va trebui sa folositi o surubelnita dreapta si sa incercati usor-usor ca o scoateti, daca nu reusiti, introcuceti varful surubelnitei pe langa garnitura si fortati-o astfel incat sa se indoaie tabla din garnitura ca sa o puteti scoate afara. Apoi se remonteaza totul la loc in ordine inversa.
  3. 1 point
    Off topic: Nu era cazul sa mai deschizi un nou topic, este unul deschis deja. On topic: In principiu poti pune ce vaselina vrei insa este recomandat sa folosesti o vaselina anume, imi scapa acum ce fel de vaselina, cred ca este cea pe baza de litiu dar nu sunt sigur, insa are o culoare galbui-crem si este mult mai potrivita, daca nu ma insel este o vaselina similara cu cea care se pune la tripoda planetarelor. Inainte sa suspectez caseta -care are slabe sanse sa scoata astfel de zgomote- as suspecta: flansele amortizoarelor; capetele de bara; pivotii de la brate.
  4. 1 point
    Salut! E simplu la caseta de directie, departezi burduful dinspre mijloc partea cu diametrul mare si bagi vaselina si prinzi burduful cu o brida de plastic. Mi-am schimbat singur caseta si am desfacut-o pe cea uzata, mecanismul e foarte simplu.
  5. 1 point
    Am montat pompa dar mi-a dat ceva de furca piulita ca sarea mereu de pe filet si nu reuseam sa o strang. Cheia intradevar a mers foarte ok la strangere. La final am descoperit ca mufa tata nu intra in mufa mama, doua nervuri de pe tata fiind decalate..dar le-am taiat cu cutterul si a mers. Trecand peste toate masina a pornit si pompa se aude frumos.
  6. 1 point
  7. 1 point
    Ce-ti mai face intalianca?
  8. 1 point
    Sal.. asadar problema e ca am rezolvat ambreiajul dar tot se incalzezte apa in exces .. la diagnoza apa sta la 96 grade si problema e ca am avut termostatul deja pe duca , radiatorul habitaclu plin de rugina , radiatorul nu se incarca decat cu 1,5 litri de apa si e plin si ala .. si am scos in urma a 3 spalari a sistemului de racire 1,8 kg de rugina cu calcar sau ce o fi, iar la treaba cu semerindul aveam bratul terminat , arcul foarte slab si bratul planetarei foarte putin stramb .. la ochi aproape ca nu vezi..CONCLUZIA : pistonas debraiere dus din cauza caldurii care provenea din ciculatia apei foarte slaba de unde se incingea tot sub capota.. mizeria am scoso cu solutie si umblat cu masina doua zile dar cate putin ..5, 10 min maxim .. altfel fierbea apa dupa ce opream si aveam si furtunul de retur plin cu rugina.. Daca va ajuta cu ceva aceste info pt viitor va stau la dispozitie si cu altele.. cu placere
  9. 1 point
    Intradevar benzina face racirea pompei si se recomanda sa nu pui putina ca sa nu sufere din acest motiv. Insa tehnic pompa sta mereu in paharul cu benzina, deci nu e ca si cum nu s-ar raci deloc, dar acela fiind mai mic raceste mai putin. Cu returul nu stiu daca la Linea sistemul e diferit, cu retur clasic, insa la Punto returul e chiar langa pompa, mai exact exista o valva de presiune care deschide atunci cand presiunea e prea mare si benzina curge inapoi in rezervor, nu mai e plimbata inainte si inapoi pe linie de retur. Termostatul da semne clare daca trebuie inlocuit. Daca se blocheaza pe inchis se supraincalzeste motorul pt ca circulatia lichidului se face numai pe circuitul mic, daca se blocheaza pe deschis antigelul va avea mereu o temperatura de maxim 70C, sta acul la 2-3 linii mai jos pe ceas. Deci iti poti da seama daca e nevoie sa il schimbi. Poate vara sa se incalzeasca si cu termostatul blocat deschis, dar poti verifica sigur punanad imediat dupa pornirea motorului mana pe furtunul care iasa din termostat si duce in radiator. Daca se simte cald de la inceput, termostatul e stricat deschis, daca se simte la inceput rece... rece...rece apoi dupa ceva vreme caldut... cald... au frige! nu mai pot tine mana pe el si temperatura pe ceas e la cat trebuie pt motorul incalzit, atunci termostatul e bun. Injectoarele sunt foarte scumpe de inlocuit si ajungem la discutia anterioara: noi sau curatate. Eu recomand si pt ele curatarea, mi-am facut-o la masina si sunt foarte multumit de efecte. Am mai postat in alt topic la acea vreme, dar cred ca nu se supara nimeni daca pun din nou si aici metoda, mai ales ca mai adaug cateva detalii in plus si o poza cu ce am folosit pt curatare. Curatare injectoare Am gasit un video cu o metoda foarte buna de curatat injectoarele, asa mi le-am curatat si eu, imi pare foarte eficienta. Acesta e linkul: https://youtu.be/RgfcghsAjG8 Pe langa ce e in video mai adaug sa aveti mare grija la partea in care sunt contactele electrice pe injector, sa nu trageti direct de ele pt ca se pot rupe si cand bagi la loc injectoarele (ambele capete, si in rampa si in galerie), intra frumos daca pui putin ulei de motor pe oring. De fapt, nu numai la montat, ci uleiul ajuta foarte mult si la scoaterea injectoarelor picurat usor cu o seringa in partea din rampa intai, apoi cu galeria scoasa, la fel picurat usor si iasa fara probleme. Si fata de ce a facut omul in video am facut niste modificari pt. ca nu intra injectorul in nici o seringa sa stea fix. Probabil alea sunt de marime diferite de cele de Fiat. Asa ca am folosit o seringa usor mai larga, de 10 ml, am pus in ea un furtun si in furtun am bagat injectorul. Au intrat perfect, nu pierdea deloc presiune ba chiar la testari mi-a aruncat injectorul pt ca am bagat cam mult spray, am facut presiune prea mare. Noroc ca nu s-a stricat. Dupa aia am tinut mereu injectorul si furtunul in mana, ca sa nu mai sara. Uite si o poza cu ce am facut diferit. Am mai pus pe pipa srayului banda de teflon pt ca era mai subtire decat varful seringii si le-am lipit peste cu putina banda, power tape, ca sa nu imi arunce pipa afara. Fire am folosit alea cu partile mici negre in capat. Nu stiu de la ce era chestia aia, un plus de plastic cu canal, l-am taiat in jumate si au intrat perfect peste conectorii injectorului, am trecut firele prin partile alea, le-am lipit si pe ele cu banda si a mers f bine. Se pot folosi insa 2 cabluri de la lampa de control, cu clesti din aceia mici. Am testat in poza, am pus clestele pe contactul de la injector ce mi s-a rupt acu vreo 4 ani. Sau poate se potrivesc si conectori mama daca sunt de marimea potrivita.
  10. 1 point
    E belea cu acest dop. La mine. In primul rand, in mod ciudat (ca am mai incercat in trecut sa il cumpar) nu mi l-a gasit la magazinul de la care cumpar majoritatea pieselor si nici nu am mai cautat, crezand ca e o problema cu el si chiar nu apare de gasit. I-am gasit codul in eper si am vazut ca e din cauciuc, ma gandeam ca pe el nu e trecut, de aceea am pus codul si aici. Avand codul, am gasit si un magazin care l-a putut comanda pe original, dureaza ceva mai mult pana vine, dar comanda e facuta. Si in trecut am scapat un imbus in ambreiaj, avand deschis. Atunci montasem de putina vreme ambreiaj nou sachs, aproximativ 1 an. Am desfacut ambreiajul pt a scoate imbusul si l-am scos. Dar stupoare, placa de presiune era foarte uzata, varfurile lamelelor din discul solar erau tocite, ca si cum rulmentul ar fi fost gripat si le-a polizat la fiecare apasare a pedalei. Am fost putin si pe fuga, mecanicul la care am facut a inceput lucrarea stiind ca termina in cat timp e, ca poate as fi cumparat atunci alt ambreiaj nou, dar mi-a zis ca trebuie sa elibereze elevatorul, erau alte lucrari programate. Si am montat atunci placa pe care o dadusem inainte jos, la ea lamelele erau intacte si o aveam acasa (aproape), nu o aruncasem. Iar pt dopul despre care am intrebat, negasind de cumparat, mi-am facut un capac de aluminiu care a stat multa vreme acolo si chiar ma incanta cand il mai vedeam. Acum insa a disparut si cred ca e picat si el in interior. S-au auzit ceva zgomote si un scartait, am crezut ca e rulmentul pana am vazut ca lipseste capacul de la locul lui. Si am oservat ca tija cilindrului receptor iasa mult mai putin, ceea ce ma face sa cred ca acel capac imi blocheaza deplasarea completa pt debreiere, din interior. Am sa vad cand desfac ambreiajul, desigur e foarte posibil sa fi sarit pe jos capacul si ambreiajul sa aiba rulmentul sau placa deteriorate. Oricum imi statea pe cap de cand am pus placa veche, ma tot intrebam oare cat va tine. Am luat acum pe Luk, il voi monta cat de curand. Cu distanta de deplasare a tijei e important de stiut, pt a putea verifica atunci cand sunt probleme, daca sunt la sistemul de actionare a ambreiajului sau la ambreiaj, in interior. Vali2 a descris ca are si el probleme la schimbatul vitezelor, mai ales la selectarea marsarierului, iar eu banuiesc ca e din cauza ca nu se face debreierea complet nici la tine, Vali. Mai un detaliu important despre aerisire: se face complet daca e apasata acea tija a cilindrului receptor, altfel, aerisitorul fiind la intrarea in cilindru, ramane intotdeauna aer in cilindru si asta face desigur ca tija sa iasa mai putin, rezultand efecte foarte negative. Pentru a putea apasa lejer pe tija cilindrului, recomand desfacerea lui de pe pozitie, atunci se poate lucra lejer si aerisi cum trebuie. Apoi montat la loc, cu capacul de la vasul cu lichid desfacut pt ca lichidul din cilindru va fi impins in vas, strans apoi capacul bine si montat totul la locul lui.Si vizual, parghia pe care apasa tija cilindrului trebuie sa se deplaseze pana in cutie, fara sa o loveasca. Atunci e aerisirea sistemului facuta cum trebuie si pompa si cilindrul receptor functioneaza corect.
  11. 1 point
    La mine tija din cilindrul receptor iese 2 cm, acum am facut masuratoarea, daca la cineva este mai mult asteptam raspunsuri. La fel arata si capacul meu doar ca nu am gasit niciun cod pe el.
  12. 1 point
    Si instalatia de racire cu ce ai spalat-o? Am testat si eu substante dedicate si nu au fost bune de nimic. Si am descoperit ca o spalare adevarata se face cu apa demineralizata+sare de lamaie. Am scris despre asta la topicul cu probleme cu incalzirea, la Punto.
  13. 1 point
    Welcome to Club FIAT Fan Romania. Please feel free to browse around and get to know the others. If you have any questions please don't hesitate to ask.
  14. 1 point
    Ce consumuri aveti la Tipo 1.4 benzina? Se intampla si la altii, Renault iesit de 20 de km din reprezenta a picat turbina. Si da nu recomand nici eu schimbarea dupa calculator, pur si simplu vezi ca nu merge bine motorul.
  15. 1 point
    Salut forumisti, Dupa cum stim, la italience electrica e destul de păcătoasă. Inclusiv pe Grande Punto. Personal, am ceva probleme pe la alternator și electromotor, și până acum pe unde am fost n-au facut decat chestiile de bază. Așa că întreb aici: știe cineva un service pe electrică cu adevart profesionist, în București sau apropiere? Adica mai mult decat pus tester și văzut erori, cineva care sa cunoască particularități de la FIAT în general și Grande Punto în special? Multumesc!
  16. 1 point
    Ai mai aflat cum se demonteaza? Eu am o problema cu panoul de clima si trebuie deasemenea sa desfac acest bloc cu clima/radio/butoane/grile ventilatie.
  17. 1 point
    Nu stiu cat de stabila este conexiunea intre mufa cu 3 pini si interfata, dar incearca sa setezi latenta la o valoare mica, de multe ori ajuta la mentinerea unei conexiuni mai stabile. Vezi ca sunt tutoriale pe net despre setarea latentei.
  18. 1 point
    E bun, nu trebuie sa cauti service pt alta diagnoza. In primul rand ar fi bine sa te asiguri ca pompa de benzina iti lucreaza cum trebuie. Daca nu ai manometru cu furtunele necesare sa masori exact presiunea in rampa de injectie, e suficient sa faci o verificare vizuala. Desfa capacul ventilului si apasa, fara sa stai cu fata deasupra pt ca iti poate sari benzina pe fata. Tine o carpa deasupra si apasa pe ventil. Daca iasa cu presiune, inseamna ca pompa e ok si treci la urmatorul pas. Cu diagnoza ai functie de testare injectoare, dai pe rand la fiecare si le auzi din masina, injectorul face un click. Daca fac toate click, nu sunt probleme pe linia lor de electric si in principiu si calculatorul de injectie ar trebui sa fie ok. Apoi eu te sfatuiesc sa faci curatarea injectoarelor. Le desfaci si le cureti. Inainte, le poti masura si cu un multimetru, masori rezistenta intre contactele injectorului, trebuie sa fie cam 15 ohmi, dar oricat e, important e sa fie cam egala intre toate injectoarele. Daca ai unul cu o valoare mult diferita, acela e cu probleme. Pentru curatarea injectoarelor, eu mi le-am curatat cu ajutorul acestui video si sunt foarte multumit de efecte: https://youtu.be/RgfcghsAjG8 Si fata de ce a facut omul in video am facut niste modificari pt. ca nu intra injectorul in nici o seringa sa stea fix. Probabil alea sunt de marime diferite de cele de Fiat. Asa ca am folosit o seringa usor mai larga, de 10 ml, am pus in ea un furtun si in furtun am bagat injectorul. Au intrat perfect, nu pierdea deloc presiune ba chiar la testari mi-a aruncat injectorul pt ca am bagat cam mult spray, am facut presiune prea mare. Noroc ca nu s-a stricat. Dupa aia am tinut mereu injectorul si furtunul in mana, ca sa nu mai sara. Pun si o poza cu ce am facut diferit. Am mai pus pe pipa srayului banda de teflon pt ca era mai subtire decat varful seringii si le-am lipit peste cu putina banda, power tape, ca sa nu imi arunce pipa afara. Fire am folosit alea cu partile mici negre in capat. Nu stiu de la ce era chestia aia, un "plus" de plastic cu canal, l-am taiat in jumate si au intrat perfect peste conectorii injectorului, am trecut firele prin partile alea, le-am lipit si pe ele cu banda si a mers f bine. Poti folosi insa 2 cabluri de la lampa de control, cu clesti din aceia mici. Am testat in poza, am pus clestele pe contactul de la un injector ce mi s-a rupt acu vreo 4 ani.
  19. 1 point
    Martorul din poza semnifica un injector, adica ai o eroare la sistemul de injectie, ori la calculator ori la unul din injectoare. Este insa ciudat ca nu gasesti eroarea inregistrata, ti-ar fi mai usor sa stii de ce sa te apuci. Cu ce ai facut diagnoza?
  20. 1 point
    Nu conteaza numarul participantiilor ,mai important este calitatea participantiilor !!!
  21. 1 point
    Ulei poate sa curga pe la simeringul ax came de la distributie, sau cel de langa bobine, pe la capacul ax came pe la baia de ulei sau simeringul de la arborele cotit, unde e volanta. Poate si pe la pompa de ulei sau filtrul de ulei. Cu astea am avut eu probleme.
  22. 1 point
    Salut si bun venit pe forum! Nu era cazul sa creezi topic nou intrucat este deja un topic deschis pe aceasta tema, trebuie doar sa cauti putin. Pentru o mai buna informare cu privire la regulile forumului, recomand citirea regulamentului. Postarea ta a fost mutata in topicul dedicat. Revenind la subiect, sunt nenumarate site-uri de piese auto care iti pot furniza piesele dorite in functie de pret si preferinte. Acele optiuni pentru model, motorizare etc chiar sunt utile, te ajuta sa cauti aproximativ ce-ti trebuie, atunci piesele respective cel putin in principiu ar trebui sa se potriveasca. Daca nu esti sigur care piese sunt cele potrivite, atunci iti recomand ca cauti codul de piesa in programul ePer, il gasesti si online la o cautare, dar nu stiu cat de sigure sunt site-urile respective. Buna era seria VIN. Totusi te ajut eu cu niste coduri de piese. Filtru ulei: 71736161 Filtru aer: 71754083 Filtru habitaclu: 46722862 46722863 46770829 Ca ulei as merge pe vascozitatea 10w40, marca in functie de preferinte.
  23. 1 point
    Treaba este foarte clara, daca nu o vezi iti spun eu. Nu ai nici o problema nici la motor nici la cutie. Ai spus ca problema a revenit cand ai pornit aerul conditionat. De acolo ti se supraincalzeste totul. Nu stiu cum stai cu freonul, daca ai in instalatie si freonul fiind in amestec cu ulei, daca nu ai nu e bine ca nu se face ungerea insa sanse mari sunt sa fie si rulmentul compresorului de aer conditionat stricat. Daca iti infraneaza rotirea compresorului asta opune mare rezistenta motorului ca el invarte si acel compresor si bineinteles ca se infierbanta totul. Tot pe linia asta, mai e posibilitatea ca sa ai curelele puse mult prea strans. Astea fac acelasi lucru: opun rezistenta motorului si fac sa se supraincalzeasca. Cureaua de accesorii parca are o rola intinzatoare cu arc deci se autoregleaza, nu e ea de vina. Dar cureaua alternatorului cat de tare ai strans-o? Ca pe aia chiar ai spatiu in care culiseaza surubul de prindere al alternatorului si trebuie sa il pozitionezi in functie de curea. Daca ai strans-o mult prea tare, cand pornesti aerul conditionat care la orice masina opune o anumita rezistenta motorului, atunci cand e folosit, la tine se aduna peste reglajul nepotrivit al curelei alternatorului si rezultatul il cunosti:supraincalzirea.
  24. 1 point
    Bine ai venit pe Club FIAT Fan Romania. Îți urăm navigare plăcută. Dacă ai nelămuriri te rugăm nu ezita să ne contactezi.
  25. 1 point
    Bun venit pe forum si felicitari pentru km parcursi! O dovada ca Fiat inca tine stacheta ridicata in cea ce priveste fiabilitatea motoarelor. Ai putea incerca cu Fiat Multiecuscan, chiar sunt curios ce kilometraj iti va arata la optiunea Odometer. Vezi ca pe youtube sunt tutoriale pentru modificarea kilometrajului cu Multiecuscan.
  26. 1 point
    Salut, in prima faza rezolva problema cu alternatorul, vad in poza ta o eroare de alternator. Apoi daca tot ai probleme tot ce pot sa fac e sa-ti trimit un senzor sa o repari sau sa trimiti coloana la Bucuresti sa-ti montez un senzor pe ea. spor la treaba!
  27. 1 point
    Aici imi fac mea culpa pentru ca am facut o greseala. "Furtunul aerisitor" colecteaza gazele arse din carter si le elimina in admisie pentru a fi arse din nou (multa vreme erau eliminate direct in atmosfera insa s-a descoperit ca sunt foarte poluante). Varsarea gazelor arse din carter in admisie e facuta brin bifurcarea pe 2 furtune la Punto din urmatoarele motive: in primul rand, scopul colectarii acestor gaze este de aerisire a motorului. Daca sunt lasate acolo unde sunt eliminate in urma functionarii motorului aceste gaze vor crea o presiune prea mare iar aceasta afecteaza functionarea corecta a motorului. Sunt varsate prin bifurcatie in 2 locuri diferite din admisie, respectiv inaintea clapetei de acceleratie si dupa clapeta, direct in galeria de admisie (furtunul subtire). In galerie presiunea este mult mai mica decat presiunea atmosferica si daca ar fi bagata toata cantitatea (prin 1furtun direct, nebifurcat) s-ar crea o depresurizare in zona motorului pentru ca in galerie presiunea fiind mai mica, s-ar face aspirare continua. Depresurizarea ar avea efecte negative in functionarea corecta a motorului. Volumul gazelor varsate direct in galerie este limitat prin diametrul mic al firtunului. Daca ar fi bagate inaintea clapetei toate gazele, de acolo sunt bagate mai departe in admisie un volum controlat de debitmetru respectiv motorasul pas cu pas atunci cand clapeta de acceleratie e inchisa sau clapeta, atunci cand e deschisa. Dar fiind in volum controlat, acesta e mai mic atunci cand nu e apassta clapeta de acceleratie, ceea ce ar face ca presiunea in carter sa creasca pentru ca aerisirea gazelor nu se face prin eliminarea lor in totalitate. Si o presiune marita influenteaza tot negativ mersul motorului. De aceea constructorul FIAT a intodus acest furtun aerisitor bifurcat. @Vali2:problema cu acceleratia de la sine poate sa fie data de injectoare care nu inchid complet, astfel ai exces de benzina. Acest lucru explica si "amestecul bogat" pe care l-ai mentionat. Cauza poate fi mizerie pe injectoare, ori calamina depusa, ori alte mizerii ce au trecut de filtrul de benzina (spuneai ca pompa veche de benzina iti dadea benzina murdara). Poti incerca un produs de curatare al injectoarelor.
  28. 1 point
    Nu ma pricep mai deloc la diesel, dar la o cautare sumara pe internet, pare ca: P0380 Preheating relay, present-una sau mai multe bujii incandescente sunt defecte P0510 Flow modification throttle present- aici pare ca ar fi o problema cu senzorul pozitie clapeta acceleratie Nu stiu daca/cum se poate verifica bujiile, dar daca nu sunt prea scumpe mai bine le schimbi pe toate sau cea defecta... La senzorul clapeta acceleratie as verifica sa nu fie un contact imperfect la mufa, eventual daca se poate as recomanda curatarea lui. Informativ verifica filtrul de motorina, poate ca e murdar si nu ajunge suficienta motorina.
  29. 1 point
    Bine ai venit pe Club FIAT Fan Romania. Îți urăm navigare plăcută. Dacă ai nelămuriri te rugăm nu ezita să ne contactezi.
  30. 1 point
    Urmele de pe cutie nu arata a fi pierderi infime. Acum depinde si in cat timp s-a adunat. Poti sa cureti cand motorul e cald, cu un spray de curatare (break cleaner sau wd40) si stergi usor cu o carpa. Gandeste-te ca in mers totul e fierbinte acolo si uleiul ce cade pe cutie se arde. Ce vezi tu e numai ce ramane dupa ce se arde. Insa nu este de la simering, mai ales ca ai spus ca l-ai schimbat de curand. Eu zic ca acolo iti curge in mod sigur de la capacul de chiulasa, in partea de langa suportul de bobine. Chiar daca nu mai e gaura acolo, faptul ca e linia aceea semirotunda face aproape imposibila etanseizarea numai cu garnitura. Si depinde si garnitura pe care ai pus-o, dupa cum stii, calitatea lor difera. Baga mana acolo si simte chiulasa daca e uda. De pierdut prin arderea pe care ai descris-o, sigur se intampla si aia, din moment ce tu ai desfacut chiulasa si mecanicul a spus, la cum arata, "pe aici iti mananca ulei". Trebuie sa schimbi ghidurile si simeringurile de supape. Fumul alb nu se vede intotdeauna, e in functie de cantitatea de ulei consumat. Poti testa in felul urmator. Pornesti motorul, turezi la 2500 RPM cam 5 min si cineva tine pe gaura de iesire a tobei un servetel, cu grija sa nu se arda. Fumul iasa prin servetel si dupa 5 min, daca motorul consuma ulei, se va vedea pe servetel. Daca nu mananca, servetelul va fi uscat. Insa cum ai spus si tu, cred ca si catalizatorul diminueaza putin ce iasa, chiar daca motorul mananca ulei.
  31. 1 point
    salut, de cind ai bateria? Dupa parerea mea e posibil sa fie la limita de jos, in cele doua trei minute de functionare reuseste alternatorul sa o incarce suficient cit sa nu mai ai probleme.
  32. 1 point
    La chestia cu pornitul pot fi multe...bujii vechi,fise,bobine,senzori,pompa benzina.Daca ai cumva o interfata ELM sa o poti scana si sa ne zici daca ai ceva coduri de eroare ar ajuta, asa putem elimina multe fara sa muncesti sau sa cumperi ceva degeaba
  33. 1 point
    Din cate stiu eu, atunci cand check engine e aprins intermitent, e o problema legata de noxe, ceva nu e in parametrii. Ar putea fi si de la bujii; fise care pierd curent; bobine de inductie cu probleme; sonda lambda care da valori eronate catre ecu, sau chiar de la calalizator. Incearca sa cureti mufele la injectoare, si cu acest prilej inspecteaza si integritatea firelor si a fiselor de la bujii. Inainte sa cheltuiesti, incearca solutiile fara costuri.
  34. 1 point
    Vreau sa zic ca urmăresc thread ul de mai bine de un an. Și asta a fost motivul pentru care am înmatriculat fiatul, ce stătea pe dreapta de aproape 3. Unu aproape identic a fost prima mea mașina. De aproape jumătate de an este mașina mea de zi cu zi, chiar dacă lucrez de acasă faceam săptămânal uneori de doua ori naveta Cluj Hunedoara. Fiind maniac al consumului, și cu motor mic, de 1.1, am reușit sa ajung la 40 de lei Cluj Deva. Inca stau sa ma gândesc dacă ar fi totuși o idee buna sa o pun pe gaz sau nu, intenționez sa o țin mult și bine
  35. 1 point
    Calculatorul a fost resetat cand am alimentat cu benzina inainte sa plec la drum, acum l-am resetat iar ca sa vad doar consumul de Buc.. Ajuns la destinatie aveam aprox 180 km parcursi cu 4.5% pe CB. In total am parcurs aproape 380km + lasat sa mearga motorul in gol cat am mai mesterit pe la ea si acul la benzina scazuse foarte putin sub jumate. Judecand putin babeste la un plin de 40l cred ca ii cam iese consumul. Inca nu am stat sa-i fac consum de la plin la plin dar voi face pe viitor.
  36. 1 point
    Eu consumul de GPL il fac de la plin la plin,pe benzina doar pe CB. Panda consuma putin sub 100 km/h,daca depasesti suta creste consumul.
  37. 1 point
    Cum nu? Incep sa apara din ce in ce mai multe... Si eu m-as bucura maxim sa facem o adunare..
  38. 1 point
    Nu prea mai are lumea Fiat.... Dar nu ma deranjeaza sa refacem o intalnire imensa.
  39. 1 point
    Eu inteleg ca la ultima cursa contactul se blocheaza. Adica: Bagat cheie in contact-> Rasucit prima cursa (se pune contactul)-> Se actioneaza propriu zis demarorul, doar ca la cursa asta se blocheaza, practic nu poti actiona cursa la demaror. Atunci cand se blocheaza ultima cursa, cumva e volanul blocat pe antifurt? Eventual scoate contactul de pe coloana, si incearca sa-l cureti cu un degripant, poate e mizerie inauntru si blocheaza aleatoriu cursa. Eu cand am dat jos contactul, am urmat pasii de aici.
  40. 1 point
    Indiferent ca vor mai fi sau nu posesori de Ulysse, o sa incercam sa te ajutam in orice problema ivita la masina asa cum facem si cu ceilalti colegi de forum, asta in limitele cunostintelor fiecaruia dintre noi Iar daca postarile cu probleme/rezolvari/generalitati in legatura cu Ullyse se vor inmulti, o sa deschidem sectiune dedicata pentru acest model. Sa ne anunti cand ai gasit masina dorita, suntem curiosi sa o vedem, pana atunci spor la cautat.
  41. 1 point
    parerea mea personala e ca e cam subtire uleiul 5w-30 si o sa ramai fara segmenti, totusi ai un motor pe benzina si sa mai punem in calcul si uzura lui.Se baga 5w si la benzina doar la temperaturi sub -20.Daca îl conduci mai sportiv nu e ok deloc uleiul ăla. A mea are 180k km si ii bag 10w-40 :), faci cum crezi dar mai intereseazate legat de aceasta problema.Referitor la ambreiaj eu zic in prima faza sa-l mai aerisesti. Mai așteptăm și alte păreri de la colegi
  42. 1 point
    Salut, daca e pusa o cutie de pe un model similar cu al tau, sigur se va potrivi iar motorul nu vad de ce nu ar face fata insa economia la consum nu este garantata, banuiesc ca un rol important il joaca si cat de scurte sau lungi sunt rapoartele la noua cutie.... Ca avantaj ar fi ca vei avea o viteza in plus si probabil ca la viteze mari poti avea o usoara economie, Adica una e sa mergi cu a 5-a la 120 si alta e sa mergi cu a 6-a la aceeasi viteza, turatia motorului va fi mai mica si implicit (in teorie) un consum mai mic. Poate ca sunt alti colegi care te pot lamuri.
  43. 1 point
    Detin un Fiat Stilo 2003 1.6 benzina .Adus din Italia acum 4 ani .Si nu am avut probleme atat de grave precum se spune "pomul de craciun in bord " in afara de problema aierberg din parte drepta a pasagerului .Este o masina pretentioasa la benzina la un drum lung e de preferat benzina cu cifra octanica de 100 MOL .Probleme apar de la benzina proasta cate o data .Am patit sa functioneze motorul sacadat foarte rar si doar cand faceam greseala sa alimentez din alta parte in afara de mol .Nu neapart dar am patit . Mutati computerul Ecu al masini langa baterie altfel probleme pot aparea gen pomul de craciun in bord daca aveti o eroare de la un senzor verificatil inainte de partea mecanica .Am patit sa folosesc un spray de contacte si sa nu imi mai apara ABS la gropi .Am schimbat distributia acum 3 luni cu tot cu pompa de apa cost 1500 lei cu manopera .Stiu ce e mult dar am ales din gama premium ca pret si producator si nu are nici un zgomot ciudat sau ceva .La schimbare distributie insistati sa va blocheze axele cu came din partea dinspre baterie sunt doua capacele Altfel Nu .Si stati langa mecanic pe toata operatiunea si la tensionare distributie atentie ! Pompa de apa este scumpa la fiatul meu nu a fost schimbata de cand e masina .Ea find pe cureaua de acesori si probabil de asta . Contradictoriul la tot ce am auzit si citit despre Fiat Stilo 1.6 v 2003 .Imi place aceasta masina !
  44. 1 point
  45. 1 point

    Version 1.0.0

    82 downloads

    Instructiuni de instalare: 1. Run "SetupMultiecuscan22.msi" file and install 2. At the end "Finish" 3. Do NOT YET RUN software Multiecuscan ! 4. Run "HDD_Change_Serial_Number.exe" file 5. In left side main window select Hard disk "C:" 6. In right side main window field "Serial Number" type: ECB5-FA3D 7. Klick on button "Change" 8. Run Multiecuscan via desktop icon 9. Run "Register" button in main window 10. For Hardware Key enter: 747273047770-0275 11. For License Key enter: 2BD44-2B409-2C5FDF 12. Voila ! Now is software full registered.. 13. Enjoy... Recomand cu tarie sa fie blocat in Firewall, altfel se va duce online si isi face update. Este nevoie si de o interfata cu cip ELM v1.5, USB sau bluetooth pentru a conecta masina cu acest soft :), cu toate acestea aveti grija ce faceti pe la motor...nu va bagati sa modificati parametri ca nu e de joaca ;).Pentru orice nelamuriri imi puteti scrie.
  46. 1 point
    Topic redenumit din "Sonorizare punto" in "Sonorizare Grande Punto"
  47. 1 point

    687 downloads

    -manual in lb. romana
  48. 1 point
    Ideea consta in faptul ca trebuie sa ai grija de ea.. fara ace, brice si carice gen aripi de evo sau integrale, motor de 2.0 si altele-- lasa masina asa cum este!
  49. 1 point
    M-am gandit ca poate fi util si pentru ceilalti fani Fiat urmatoarea informatie. Starea de fapt: Asta-iarna am scos bateria de pe masina pentru a o porni pe alta si cand am montat-o la loc, in bord mi s-a aprins martorul cu semnul exclamarii incadrat intr-un triunghi, iar pe display imi apareau urmatoarele mesaje "LHS/RHS rear/front safety window unavailable". Mesajele se derulau ceva timp dupa care dispareau, dar ramanea aprins martorul de bord. Am aflat ca aceste mesaje se refera la siguranta geamurilor electrice in caz ca iti prinzi mana la geam si ca senzorii trebuiau resetati/recalibrati dupa ce am conectat din nou bateria. Solutie: Se porneste motorul se asteapta sa dispara mesajele si apoi se dau geamurile din fata jos si se tine in continuare apasat pe butoane cam inca 3-4 secunde. Apoi se ridica si iar se tine apasat 3-4 secunde. Pentru spate se repeta aceeasi procedura. Sper ca v-a fost de folos! Numai bine!
  50. 0 points
    Bine ai venit pe Club FIAT Fan Romania. Îți urăm navigare plăcută. Dacă ai nelămuriri te rugăm nu ezita să ne contactezi.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.