Jump to content

Bine ai venit pe comunitatea Club FIATFan România! Te rugăm să te înregistrezi sau să te autentifici ca membru pentru a beneficia de toate funcționalitățile forumului.

Se caută moderatori pentru secțiunile aferente modelelor de mașini.

Condiții:
1. Bună stăpânire a limbii române în scris.
2. Disponibilitate timp minimum 15 minute/zi.

Dacă ești interesat, dă-ne un mesaj privat la @Diomet sau @blueeies

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 04/24/2020 in all areas

  1. 2 points
    Salut! se poate face si fara tester si urmezi cu exactitate pasii de mai jos 1. Pune contactul (atentie,doar contact...nu pornesti) astepti 1 minut 2. Iei contactul si mai astepti 1 minut 3. Pornesti motorul si nu te atingi de pedala de acceleratie, il lasi la relanti circa 10-15 minute sau indicat pana iti porneste termocupla sa raceasta 4. Il opresti si repeti pasul 1 si 2. Dupa procedura de mai sus clapeta trebuie sa fie invatata si stocata in ECU.Sa ne anunti si pe noi ce ai rezolvat.
  2. 1 point
    Pentru a limita uzura pompei de benzina si a preveni balbotarea combustibilului,recomand folosirea unui temporizator . Cand autoturizmul trece pe gaz , pompa de benzina va fi oprita dupa cateva secunde. Am observat ca atunci cand am montat instalatia gpl , masina porneste mai greu cand este rece motorul. Daca va intereseaza va pot da cateva sugestii. Eu am rezolvat problema cu 20lei montajul electronic si o ora de munca.
  3. 1 point
    Asta nu stiu sa-ti spun cu exactitate,cel mai probabil accelerari intarziate sau care nu sunt constante, Lui ii spune clar MES-ul ca are eroare 1220 si invalid signal, deci nu are semnal clapeta.Daca era ceva de pedala de acceleratie avea alt cod. Spray de contacte pe mufa din clapeta si mufa care intra in ea, daca nici asa mergeti pe mufa D4. Va atasez mai jos ceva poze cu o clapeta de Stilo pentru curatarea unui potentiometru, cel mai ok e sa se foloseasca alcool izopropilic si la ungerea potentiometrului cu o vaselina care nu conduce curentul, sau sa conduca foarte putin 1.Cu o surubelnita se da siguranta jos de pe clapeta...eu m-am necajit ceva 2.Potentiometrul se afla in poza 2, are un semering rotund peste protectia pentru praf 3.Eu am folosit tot o surubelnita mica sa scot protectia in poza 3, dar grija mare sa nu o strambati tare ca e o tabla subtire In poza 4 daca va uitati mai atent se vad 2 dungi,pe langa ele e plin de praf si mizerie In poza 5 e smecheria care se invarte in potentiometru care si ea trebuie curatata atent ca e subtire si fragila. Se monteaza la loc,calibrata si clapeta ar trebui sa fie in stare buna de functionare.
  4. 1 point
    P1220 - Throttle position (signal implausible) A umblat vreodata pe acolo? in mufa din clapeta este un potentiometru care la randul lui actioneaza "fluturele" din corp.Cu ceva atentie se poate desface si curata acel potentiometru,nu e mare branza. Pentru inceput sa verifice acel potentiometru si mufa D4 care se afla sub sigurantele de la baterie, de culoare mov.Cu un spray de contacte dat bine pe ambele mufe inclusiv in potentiometru. Mufa D4 ii un conector incarcat care preia cele mai multe alimentari CAN,ABS,ESP si altele. Sa revii cu detalii
  5. 1 point
    Pentru asta suntem aici sa discutam si sa ne ajutam reciproc ;).Drumuri bune!
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.