Jump to content

Bine ai venit pe comunitatea Club FIATFan România! Te rugăm să te înregistrezi sau să te autentifici ca membru pentru a beneficia de toate funcționalitățile forumului.

Se caută moderatori pentru secțiunile aferente modelelor de mașini.

Condiții:
1. Bună stăpânire a limbii române în scris.
2. Disponibilitate timp minimum 15 minute/zi.

Dacă ești interesat, dă-ne un mesaj privat la @Diomet sau @blueeies

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 12/17/2020 in all areas

  1. 1 point
    Nu ma pricep mai deloc la diesel, dar la o cautare sumara pe internet, pare ca: P0380 Preheating relay, present-una sau mai multe bujii incandescente sunt defecte P0510 Flow modification throttle present- aici pare ca ar fi o problema cu senzorul pozitie clapeta acceleratie Nu stiu daca/cum se poate verifica bujiile, dar daca nu sunt prea scumpe mai bine le schimbi pe toate sau cea defecta... La senzorul clapeta acceleratie as verifica sa nu fie un contact imperfect la mufa, eventual daca se poate as recomanda curatarea lui. Informativ verifica filtrul de motorina, poate ca e murdar si nu ajunge suficienta motorina.
  2. 1 point
    Bine ai venit pe Club FIAT Fan Romania. Îți urăm navigare plăcută. Dacă ai nelămuriri te rugăm nu ezita să ne contactezi.
  3. 1 point
    Urmele de pe cutie nu arata a fi pierderi infime. Acum depinde si in cat timp s-a adunat. Poti sa cureti cand motorul e cald, cu un spray de curatare (break cleaner sau wd40) si stergi usor cu o carpa. Gandeste-te ca in mers totul e fierbinte acolo si uleiul ce cade pe cutie se arde. Ce vezi tu e numai ce ramane dupa ce se arde. Insa nu este de la simering, mai ales ca ai spus ca l-ai schimbat de curand. Eu zic ca acolo iti curge in mod sigur de la capacul de chiulasa, in partea de langa suportul de bobine. Chiar daca nu mai e gaura acolo, faptul ca e linia aceea semirotunda face aproape imposibila etanseizarea numai cu garnitura. Si depinde si garnitura pe care ai pus-o, dupa cum stii, calitatea lor difera. Baga mana acolo si simte chiulasa daca e uda. De pierdut prin arderea pe care ai descris-o, sigur se intampla si aia, din moment ce tu ai desfacut chiulasa si mecanicul a spus, la cum arata, "pe aici iti mananca ulei". Trebuie sa schimbi ghidurile si simeringurile de supape. Fumul alb nu se vede intotdeauna, e in functie de cantitatea de ulei consumat. Poti testa in felul urmator. Pornesti motorul, turezi la 2500 RPM cam 5 min si cineva tine pe gaura de iesire a tobei un servetel, cu grija sa nu se arda. Fumul iasa prin servetel si dupa 5 min, daca motorul consuma ulei, se va vedea pe servetel. Daca nu mananca, servetelul va fi uscat. Insa cum ai spus si tu, cred ca si catalizatorul diminueaza putin ce iasa, chiar daca motorul mananca ulei.
  4. 1 point
    M-am gandit ca poate fi util si pentru ceilalti fani Fiat urmatoarea informatie. Starea de fapt: Asta-iarna am scos bateria de pe masina pentru a o porni pe alta si cand am montat-o la loc, in bord mi s-a aprins martorul cu semnul exclamarii incadrat intr-un triunghi, iar pe display imi apareau urmatoarele mesaje "LHS/RHS rear/front safety window unavailable". Mesajele se derulau ceva timp dupa care dispareau, dar ramanea aprins martorul de bord. Am aflat ca aceste mesaje se refera la siguranta geamurilor electrice in caz ca iti prinzi mana la geam si ca senzorii trebuiau resetati/recalibrati dupa ce am conectat din nou bateria. Solutie: Se porneste motorul se asteapta sa dispara mesajele si apoi se dau geamurile din fata jos si se tine in continuare apasat pe butoane cam inca 3-4 secunde. Apoi se ridica si iar se tine apasat 3-4 secunde. Pentru spate se repeta aceeasi procedura. Sper ca v-a fost de folos! Numai bine!
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.