Urmele de pe cutie nu arata a fi pierderi infime. Acum depinde si in cat timp s-a adunat. Poti sa cureti cand motorul e cald, cu un spray de curatare (break cleaner sau wd40) si stergi usor cu o carpa. Gandeste-te ca in mers totul e fierbinte acolo si uleiul ce cade pe cutie se arde. Ce vezi tu e numai ce ramane dupa ce se arde. Insa nu este de la simering, mai ales ca ai spus ca l-ai schimbat de curand. Eu zic ca acolo iti curge in mod sigur de la capacul de chiulasa, in partea de langa suportul de bobine. Chiar daca nu mai e gaura acolo, faptul ca e linia aceea semirotunda face aproape imposibila etanseizarea numai cu garnitura. Si depinde si garnitura pe care ai pus-o, dupa cum stii, calitatea lor difera. Baga mana acolo si simte chiulasa daca e uda.
De pierdut prin arderea pe care ai descris-o, sigur se intampla si aia, din moment ce tu ai desfacut chiulasa si mecanicul a spus, la cum arata, "pe aici iti mananca ulei". Trebuie sa schimbi ghidurile si simeringurile de supape.
Fumul alb nu se vede intotdeauna, e in functie de cantitatea de ulei consumat. Poti testa in felul urmator. Pornesti motorul, turezi la 2500 RPM cam 5 min si cineva tine pe gaura de iesire a tobei un servetel, cu grija sa nu se arda. Fumul iasa prin servetel si dupa 5 min, daca motorul consuma ulei, se va vedea pe servetel. Daca nu mananca, servetelul va fi uscat. Insa cum ai spus si tu, cred ca si catalizatorul diminueaza putin ce iasa, chiar daca motorul mananca ulei.