Jump to content

Bine ai venit pe comunitatea Club FIATFan România! Te rugăm să te înregistrezi sau să te autentifici ca membru pentru a beneficia de toate funcționalitățile forumului.

Se caută moderatori pentru secțiunile aferente modelelor de mașini.

Condiții:
1. Bună stăpânire a limbii române în scris.
2. Disponibilitate timp minimum 15 minute/zi.

Dacă ești interesat, dă-ne un mesaj privat la @Diomet sau @blueeies

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 09/24/2020 in all areas

  1. 1 point
    Codul la oringul ala e cumva 14463980? Nu m-am uitat atent pe la bobine dar cumva iese capatul arborelui cu came ? Masina e culoarea verde guacamole. La gume inca nu am vazut uzura ciudata dar voi monitoriza.
  2. 1 point
    Eu inteleg ca la ultima cursa contactul se blocheaza. Adica: Bagat cheie in contact-> Rasucit prima cursa (se pune contactul)-> Se actioneaza propriu zis demarorul, doar ca la cursa asta se blocheaza, practic nu poti actiona cursa la demaror. Atunci cand se blocheaza ultima cursa, cumva e volanul blocat pe antifurt? Eventual scoate contactul de pe coloana, si incearca sa-l cureti cu un degripant, poate e mizerie inauntru si blocheaza aleatoriu cursa. Eu cand am dat jos contactul, am urmat pasii de aici.
  3. 1 point
    Astazi, dupa aproape un an, am repetat procesul de clatire al sistemului de racire si a fost nevoie sa clatesc de multe ori ca sa iasa apa cat de cat curata. Dupa ce am clatit instalatia de doua ori, a treia oara am bagat detartrant (aprox 200 ml) si am completat cu apa, din pacate nu a durat mult curatarea pt ca nu am mai strans colierul la furtunul de jos si la un moment dat s-a format presiune in instalatie din cauza detartrantului si a iesit furtunul. A urmat apoi o serie mai lunga de clatiri. Cu acest prilej am constatat ca conducta care vine din zona pompei de apa are o gaura pe unde curgea, asa ca am schimbat-o. Am procedat in felul urmator: Am golit apa din instalatie, apoi am demontat scutul de protectie al galeriei de evacuare, este prins in 7 suruburi, la mine se mai tine in suruburile de deasupra si unul de mai jos, celelalte au ruginit si s-au rupt din suport datorita schimbarilor mari de temperartura, se foloseste o cheie de 10. Am deconectat colierele de la furtururile cuplate la conducta. Cu o tubulara de 10 se desurubeaza surubul care fixeaza contucta, aici trebuie sa acordati putina atentie pt ca surubul e mai greu accesibil datorita catalizatorului. Apoi am tras cu atentie contucta din zona pompei de apa si am scos-o afara. O problema pe care am intampinat-o a fost ca garnitura tevii nu a iesit cand am extras-o afara, aceasta ramanand in gaura pompei de apa. Daca conducta veche e originala si nu a mai fost inlocuita niciodata, trebuie sa stiti ca garnitura nu va iesi din gaura, deoarece aceasta are in interior un strat de tabla ca o bucsa, care are rolul sa preseze garnitura pentru o etansare mai buna, asa ca va trebui sa folositi o surubelnita dreapta si sa incercati usor-usor ca o scoateti, daca nu reusiti, introcuceti varful surubelnitei pe langa garnitura si fortati-o astfel incat sa se indoaie tabla din garnitura ca sa o puteti scoate afara. Apoi se remonteaza totul la loc in ordine inversa.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.