Jump to content

Bine ai venit pe comunitatea Club FIATFan România! Te rugăm să te înregistrezi sau să te autentifici ca membru pentru a beneficia de toate funcționalitățile forumului.

Se caută moderatori pentru secțiunile aferente modelelor de mașini.

Condiții:
1. Bună stăpânire a limbii române în scris.
2. Disponibilitate timp minimum 15 minute/zi.

Dacă ești interesat, dă-ne un mesaj privat la @Diomet sau @blueeies

All Activity

This stream auto-updates

  1. Yesterday
  2. Rezolva cu flansele si mergi dupa, nu se intampla nimic daca mergi 200-300 km asa, nu se tocesc cauciucurile asa repede.
  3. Salut. Mulțumesc pentru informații. Și prima data la autosoft, geometria, tot de doua ori am fost la ei că să iasa mai bine decât prima dată și mai acceptabil decât inițial, nu recomand autosoft Băneasa. Am zis că poate la început, au fost anvelopele, amortizoarele, flanșele și din cauza aia trăgea stânga dreapta, se pare că nu,dar au zis că 2 luni am garantie pot sa vin când e nevoie, lolz . Curios e că i.am întrebat pe tehnicieni, când a venit rabla, sunt flanșele, amortizoarele uzate, sunt alte probleme, prima dată au zis că nu iar a doua oară au spus sa schimb anvelopele. As fi vrut totuși să termin cu flanșele și după sa ii mai refac geometria, daca e nevoie. Cu modificat planetara nu mă bag pentru că îmi este frică, poate dacă prin absurd cumpăr una sh și cea de pe masina sa îmi rămână mie să mă joc cu ea, să cumpar presa nu mă bag , pricep etc. Flanșele alea sunt obiectiv principal, sigur joaca in oală, parca se rupe mașină când mișc de volan. Vedem. Spor la rulmenteala!!!!
  4. Daca nu ai joc in pivoti inseamna ca nu ti-au facut geometria cum trebuie, fie mergi la ei in continuare pana ti-o nimereste, fie mergi la un alt atelier, ca nu e bine sa mergi asa, ca o sa iti toceasca cauciucul si e pacat, probabil ca de-asta e un pic greoaie si servodirectia. Cand directia e reglata bine, o simti si mai precisa. Desi sunt relativ noi, flansele pot ceda, dar parca ar fi prea devreme sa cedeze.... Daca tu ai huruiala cand invarti de volan atunci probabil ca nu ti le-a montat corect si freaca in oala, sau intradevar s-au uzat prematur... Nu are rost sa cauti planetara sh, ca nu poti stii in ce stare este si cat va mai tine, mai bine cumperi un cap de planetara nou si il inlocuiesti, in plus iesi si mai ieftin iar procedura nu e asa grea, o poti face si tu, doar ca iti trebuie o presa pentru extragerea capului de planetara, se gasesc de cumparat si nu sunt scumpe, eu mi-am confectionat una la un sudor.
  5. Last week
  6. Mulțumesc blueeies pentru informații. Da ai dreptate in toate privințele. Cât despre caseta noua, geometria , ce sa zic , l.am nimerit pe tehnicianul ăla, trage stânga, la greu. Înainte nu trăgea , era ok, că anvelopele au doar 2000 km . Am garantie 2 luni, daca am timp mă duc până o nimeresc. O să mă uit la topicul de flanse, ii spun mecanicului, crezi că cele puse deja pe mașină mai pot fi salvate? Huruiala flanselor a apărut cam la o lună după montaj, s.a accentuat în fiecare zi de utilizare.... Rămâne de văzut de unde e pocnitura aia, este curios că atunci cand plouă și e umezeala ridicată nu huruie. Momentan nu mai am nici un ban, doar datorii nici salariul nu l.am primit, o să mă interesez de o planetară sh. Partea bună, este că s.a ieftinit benzina. Pot să mă plimb cat vreau cu benzina ieftina. .
  7. Salut! Off-topic: Ca sa fie cat mai concludent si sa cuprinda un spectru cat mai mare despre problemele legate de sistemul de franare, topicul a fost redenumit in "Sistemul de franare" si a fost mutat in Categoria "Probleme de ordin tehnic". On-topic: As zice ca toate marcile enumerate sunt bune, poate ca trw ar fi de preferat, insa este si mai scump. Cat depre febi, stiu situatii cand pe ambalaj era febi si produsul era alta marca, stiu ca am citit undeva cum ca si swag ar fi cumparata tot de febi, adica pun ambalaj de febi dar produsul e swag, dar per ansamblu sunt ok. Sincer, cand vine vorba de placute eu nu prea tin cont de marca, pentru ca am pus si marci renumite, dar si ieftine si nu am vazut nicio diferenta la franare sau la uzura.
  8. Bravo, bine ca ai schimbat-o! Pana la urma e o imbunatatire, dar din ce spui tu se pare ca nu caseta e de vina, sincer sa fiu nici nu era de banuit, asa cum am zis, ea nu are piese care sa pocneasca, are doar o cremaliera si axul culisant, si mai are in capete cate o bucsa din teflon, multa vaselina si cam atat. Probabil ca si vechea caseta e buna. Sa nu iti para rau, macar ai caseta perfecta. E normal sa culiseze mai greu, pentru ca e noua, bucsile sunt ceva mai stranse pe ax, vaselina e noua, fapt ce ingreuneaza putin culisarea, dar dupa un timp o sa-si mai dea drumul. Mare grija la montarea flanselor, trebuie montate intr-o anumita pozitie, consulta topicul suspensie-driectie de la Punto mk2/mk2b, eu le-am schimbat si am specificat acolo ce si cum, daca ai o presa pentru arcuri le poti inlocui si tu. Vezi ca gasesti si tampon pentru esapament si nu e scump, si eu, la scurt timp dupa ce am cumparat masina am constatat ca era tamponul rupt ca si la tine si am mers o buna bucata de timp cu el asa si il mai intaream cu sarma ulterior l-am inlocuit. Daca noul tampon nu intra sau intra greu pe suporturi, foloseste o vaselina nonpetrolifera ca sa ungi putin gaurile, asa o sa intre mai usor, eu am cumparat vaselina de la textar ceratec, e buna si pentru culisele la etrier, nefiind pe baza de petrol nu afecteaza cauciucul.
  9. Am comandat rulmenți de la moog, asta am avut pe masina și m-a ținut 100.000 km, asta a fost motivul pentru care am ales tot moog, as fi luat fag dar sunt ceva mai scumpi. Oricum, sper sa ma tina măcar cat m-au ținut și ceilalți.. Vezi ca e posibil sa nu ai nimic la flanșe, e posibil sa nu fi fost strânsă piulita suficient și sa aibă joc, sau poate ca nu a fost montat ansamblul corect acolo și îți freacă în oala, mai degrabă as crede asta. Oricum ar fi tot trebuie sa dai tot ansamblul jos. Atenție la remontare, sa fie toate piesele puse în poziția corecta, altfel iar freaca.
  10. Amândoi vor fi schimbați, sa nu am surprize pe viitor sper... Marea dilema o am la senzorii abs, sper sa nu fie înțepeniti prea rau ca trebuie să-i dau și pe aia jos....
  11. Salutare. Detin un FIAT TIPO HATCHBACK (356_) 1.6 D din 2016 si intentionez sa-mi schimb placutele de frana fata-spate. Ce producator imi recomandati: TRW, FEBI sau BREMBO ? Drumuri bune!
  12. Frumos mesajul lui mike1alike. Doamne ajută! Multa bafta și să postezi și tu un filmuleț sa vedem cum toarce motorul de 1.6 de fiat/lancia. Spor și sănătate!!!!
  13. Felicitări pentru inspecție, nu te zgârcii la rulmenți și cumpără skf . Este bun tutorialul, in urma cheltuielilor nejustificate cu Lancia se pare că vacanța se va lăsa așteptată mult și bine , o să am ce sa fac la țară cu ypsiloanca, desigur daca va mai funcționa și nu apar alte evenimente neprevăzute. Trebuie sa vad ce fac și cu motorașul electric pe care nu l.am demontat. Spor la treabă. Mult succes, să iasă treaba buna și nu mare, ca in cazul meu . Momentan strâng bani de flanșe , mă sâcâie huruitul lor.
  14. Buna seara. Revin cu update. Este un update cam rapid. Am schimbat caseta, am ajutat și eu , din păcate este foarte greu de scos caseta pe rampa, poate pe elevator este mai ușor..., Caseta este prinsa in 3 șuruburi, mari, groase, de 18 parca. Am un joc oribil in flanșele kyb, ambele flanșe au joc și huruie, posibil din cauza prețului 90 lei bucata cu tot cu rulment, făcute prin India , posibil sa nu le fi fabricat cum trebuie sau dl mecanic nu le.a pus bine, e posibil? Bun. Revin la casetă, atașez poze cu cea veche , tot Trw, capetele de bara și bieletele păreau schimbate , nu sunt cele originale. Am făcut și geometria la autosoft. Este mai rigida direcția , se învârte mai greu volanul, chiar cu city, sper sa nu fie nevoie de vreo recalibrare la renumitul senzor de bracaj. Concluzia este: să nu vă apucați să schimbați așa ceva la mașini gen categoria rabla, nu schimbați Caseta de Direcție!!!!. Pare o îmbunătățire la direcție , nesemnificativă, poate mă grăbesc să trag concluzii. Cu cei de la autosoft am mai avut experiențe tot cu Lancia, înainte de rar, l.am prins pe nenea ăla care a reglat o așa de bine, de prima dată, încât trăgea și stânga și dreapta, după am revenit și trăgea doar dreapta, am trecut rar ul. Acum am și anvelope noi pe față, pe spate nu. Să revin, din păcate pocnitura aia tot se aude, flanșele huruie la rotirea volanului. Aud aceleași huruieli ,trosnituri , failed experiment. Posibil senzorul ăla PMS a posedat Lancia sau pe mine!!!! Dansul a mai găsit și tamponul eșapament rupt, a îmbătrânit cauciucul dar și s.a tras de toată mașina să vedem ce huruie și ce nu...
  15. Fără supărare, fac haz de necaz. Senzorul asta PMS cred că îmi trancane și mie la Lancia!!!! Felicitări pentru înlocuirea, cum a spus colegul mike1alike, senzorului de poziție - arbore cotit.
  16. Chiar că... ce joc. Şi da, aşa consider şi eu, că e mai bine să îi schimbi pe ambii deodată. Eu aşa am făcut. Chiar dacă unul arată încă bine, există uzură şi la el dacă nu a fost montat nou, de curând.
  17. Am inspectat rulmentii pe fata, concluzia: rulmentul stanga are joc, si ce joc... Am inspectat sumar si rotulele platenetarelor, totul pare in regula, deci nu cred ca sa fie vreo problema la planetare. De asemenea am tras si de axul planetarelor sa vad daca exista vreun joc suspect si nu e nimic in neregula, exista un mic joc dar ala e normal, se datoreaza canalului unde se fixeaza sigurantele ce retin capetele planetarelor. Daca tot ma apuc de treaba o sa schimb rulmentii pe ambele parti, i-am comandat deja. Stanga.mp4 Stanga2.mp4 Dreapta.mp4
  18. Tehnic, se numeşte senzor poziție arbore cotit (crankshaft sensor), nu senzor PMS. Bine că ai rezolvat.
  19. Problema rezolvata,senzorul de pms pentru pornirea la cald,iar ralantiul nu tinea din cauza ca masina tragea aer fals.
  20. Welcome to Club FIAT Fan Romania. Please feel free to browse around and get to know the others. If you have any questions please don't hesitate to ask.

  21. Bine ai venit pe Club FIAT Fan Romania. Îți urăm navigare plăcută. Dacă ai nelămuriri te rugăm nu ezita să ne contactezi.

  22. E posibil totuşi să nu o fi pus atât de greşit încât să lovească pistoanele valvele, ci doar cât să strice timpii de admisie şi să nu mai pornească motorul. Ai pornit acest topic spunând că "învârte dar nu porneşte", ceea ce e foarte bine. Eu aş trage speranță că e aşa cum am spus, fără daune majore şi se rezolvă cu alinierea corectă a distribuției. Dacă erau probleme, auzeai zgomote ciudate, de lovituri mecanice când dădeai la automat şi motorul nici nu se învârtea. Îți doresc să fie fără probleme suplimentare, să-ți pună distribuția la punct şi să funcționeze motorul impecabil!
  23. Exact nu a sincronizat distributia a dat la automat si mai departe stiti si voi! Am cerut de la el foaie cu ce a schimbat , dar cum ai zis tu foaie cu constatare nu am cerut o sa o fac zilele astea , momentan nu iam zis nimic astept sa vad si cand se uita la masina , sa stiu exact exact dauna!
  24. Şi ce a făcut mecanicul greşit? Nu a sincronizat distribuția bine, aşa e? Dar poate nu s-a întâmplat nimic rău totuşi şi după ce va fi aliniată distribuția corect, motorul să meargă bine. Dacă nu, e clar vina mecanicului şi trebuie să îşi asume responsabilitatea. Le ceri întâi mecanicilor de acum să îți dea în scris problema constatată. Apoi vorbeşti cu mdcanicul şi îi ceri să acopere prejudiciul. Dacă refuză, îi spui că ai în scris constatarea defecțiunii, iar ce a făcut el este distrugere. Şi mergi şi depui plângere penală, îi spui şi mecanicului că vei depune.
  25. Cum a constatat ca a prapadit chiulasa (sper ca nu si motorul)? Poate scapi doar cu chiulasa...
  26. Ma dus si ma intors ca la ploiesti ca stai aia ca cealata , cand defapt mai mult ca sigur el stia de la inceput ce a facut …. L-am mai platit si pe baiatu ala cu diagnoza degeaba
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.