Jump to content

Bine ai venit pe comunitatea Club FIATFan România! Te rugăm să te înregistrezi sau să te autentifici ca membru pentru a beneficia de toate funcționalitățile forumului.

Se caută moderatori pentru secțiunile aferente modelelor de mașini.

Condiții:
1. Bună stăpânire a limbii române în scris.
2. Disponibilitate timp minimum 15 minute/zi.

Dacă ești interesat, dă-ne un mesaj privat la @Diomet sau @blueeies

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Today
  2. Mulțumesc. Am găsit cu mare greutate, la dezmembrări. Încă nu l-am montat dar este ok.
  3. Yesterday
  4. Bine ai venit pe Club FIAT Fan Romania. Îți urăm navigare plăcută. Dacă ai nelămuriri te rugăm nu ezita să ne contactezi.

  5. Welcome to Club FIAT Fan Romania. Please feel free to browse around and get to know the others. If you have any questions please don't hesitate to ask.

  6. Incerc sa schimb garniturile si revin. E foarte interesant ca numai de la -2 grade face simptoma asta. Dar mutumesc pentru sugestie.
  7. Da, exact aşa făcea şi la mine. Şi mai ales când era umiditate atmosferică foarte mare şi temperatura atmosferică mai mică. Şi explicația tehnică pt producerea acestui fenomen este faptul că garniturile galeriei de admisie fiind uzate şi ne mai închizând etanş, permit accesul vaporilor de apă din umiditatea atmosferică în camerele de ardere, prin admisie.
  8. Deci simptoma e cs la prima cheie porneste dsr dupa cinci sase secunde si se opreste. Dupa aia pt sa dau la cheie ca numai porneste. Ultima dsta cu sprai de pornire am reusit. Sant cazuri cand la 15 porniri reusesc.
  9. Last week
  10. Welcome to Club FIAT Fan Romania. Please feel free to browse around and get to know the others. If you have any questions please don't hesitate to ask.

  11. Salut și bine ai venit pe forum! Off topic: Ți-am mutat topicul pe care l-ai deschis în topicul pe care îl avem deschis deja, cu probleme de același fel. On topic: cred că vorbești despre motor diesel. În primul rând bateria trebuie să fie încărcată corespunzător, la tine acum, după cum ai descris, probabil nu este, însă pare că alta e problema care cauzează pornirea grea. Cred că am avut această problemă (cred însemnând că sper să funcționeze și la tine rezolvarea care a funcționat la mine), era însoțită de un mers neuniform la ralanti și foarte evident, exact ca la tine, iarna nu mai pornea normal, la mine pornea totuși mai ușor, pe la a 3-a cheie. La mine rezolvarea a fost să înlocuiesc garniturile galeriei de admisie și menționez aici în mod special pe cele dintre galerie și chiulasă, e câte una corespunzătoare pt fiecare cilindru, deci 4 în total. Eu când le-am înlocuit, am înlocuit cam toate garniturile de pe galerie pentru că le-am găsit la set.
  12. Welcome to Club FIAT Fan Romania. Please feel free to browse around and get to know the others. If you have any questions please don't hesitate to ask.

  13. Buna ! Am o problema cu un Fiat punto 1,3 multijet: Can vi minusurile nu mai porneste, adica porneste dar si se opreste, dupa vreo 15 incercari iarasi porneste da se duce acumulatorul si sa nu zic de electromotor. La cald nu mai are probleme si nici vara. Asa mi a facut si iarna trecuta. Sistemul de alimentare verificat nu are aer, bujiile de incandescenta scoase verificate, functioneaza bine. Compresie masurata. Nimeni nu gaseste problema. Are idee cineva ce are acest motor?
  14. Bine ai venit pe Club FIAT Fan Romania. Îți urăm navigare plăcută. Dacă ai nelămuriri te rugăm nu ezita să ne contactezi.

  15. Bine ai venit pe Club FIAT Fan Romania. Îți urăm navigare plăcută. Dacă ai nelămuriri te rugăm nu ezita să ne contactezi.

  16. Bine ai venit pe Club FIAT Fan Romania. Îți urăm navigare plăcută. Dacă ai nelămuriri te rugăm nu ezita să ne contactezi.

  17. Păi el a dat în bobi şi a obținut rezultatul acesta sau a şi măsurat. Teoretic da, poate fi problema asta, dar teoretic mai sunt foarte mulți la fel de posibili consumatori. Deci trebuie să găseşti exact care este, nu merge la ghici. În primul rând măsoară seara ce tensiune ai în baterie şi apoi din nou dimineața înainte de pornire. Apoi legat de consum, e foarte uşor să măsori dacă ai consum exagerat în staționare. Cu motorul oprit şi orice consumator oprit (inclusiv uşile să nu fie deschise), măsori amperajul, cu un multimetru pe care îl legi în serie între cablul (-) pe care îl deconectezi de pe bornă şi borna de pe care l-ai deconectat. Consum normal ai dacă la această măsurătoare ai între 20-40 mA. Dacă e mai mare, este un consumator acolo. Ai spus ca ai schimbat în iulie electromotorul. L-ai schimbat cu unul nou sau cum? Poate fi şi de la el problema.
  18. Da posibil,dacă ai posibilitate sa nu o incui peste noapte o să-ți dai seama mai ușor dacă e de acolo, sau mai poți măsura bateria seara și dimineața să vezi dacă ai diferente mari.
  19. Salut, am schimbat bateria și am luat un Bosch s5 de 74 amperi, și 3 zile mi a mers bine și o zi n am folosit mașina și azi când am vrut sa plec aceeași problema. Știu ca un mecanic mi a zis ca motorașele de la închidere nu mai sunt bune și ca mănâncă curent pe partea de la portiere, oare asta sa fie cauza?
  20. Earlier
  21. Bine ai venit pe Club FIAT Fan Romania. Îți urăm navigare plăcută. Dacă ai nelămuriri te rugăm nu ezita să ne contactezi.

  22. Welcome to Club FIAT Fan Romania. Please feel free to browse around and get to know the others. If you have any questions please don't hesitate to ask.

  23. Bine ai venit pe Club FIAT Fan Romania. Îți urăm navigare plăcută. Dacă ai nelămuriri te rugăm nu ezita să ne contactezi.

  24. Bun venit pe forum! Postarea ta a fost mutata in topicul dedicat, pe viitor iti recomand sa postezi in sectiunea corecta, -in cazul tau, Doblo-. Daca in sectiunea Doblo nu este topic dedicat, poti crea unul denumindu-l sugestiv cu trimitere la problema cu care te confrunti. Spor!
  25. Verifică la furtunul din partea superiară a chiulasei, cel care merge spre calorifer. E posibil să curgă de acolo şi să se prelingă acolo unde l-ai observat. De asemeni, verifică şi la termostat, la fel. Dacă îți curge aşa mult, priveşte că poate observi de unde iasă antigelul, turează puțin motorul cât timp încerci să vezi. De asemeni, dacă ai vas de expansiune separat de radiator, urmăreşte şi furtunele de la el şi capacul lui, să nu fi cedat supapa de eliberare a presiunii.
  26. Bine ai venit pe Club FIAT Fan Romania. Îți urăm navigare plăcută. Dacă ai nelămuriri te rugăm nu ezita să ne contactezi.

  27. Bine ai venit pe Club FIAT Fan Romania. Îți urăm navigare plăcută. Dacă ai nelămuriri te rugăm nu ezita să ne contactezi.

  28. Buna tuturor, de curand mi-am luat un Fiat Doblo 2012 cu 5 usi, 1.6 multijet ,dar am descoperit ca la chiuloasa unde sunt pozitionate injectoarele balteste antigel rosu. Cat timp merg cu ea mai mult lichidul respectiv se evapora, cum fac drumuri mai scurte si nu apuca sa se inalzeasca motorul sta acolo antigel, pe langa asta se simte miros de antigel pe laanga masina atunci cand motorul este cald. Intrebari : 1 - este ceva furtun, senzor sau alta posibilitate de a se prelinge ? 2- Este o problrma de garnitura de chiuloasa? Ati mai patit careva ? Nu este apa in ulei, nu este ulei in apa.
  29. Bine ai venit pe Club FIAT Fan Romania. Îți urăm navigare plăcută. Dacă ai nelămuriri te rugăm nu ezita să ne contactezi.

  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.