Jump to content

Bine ai venit pe comunitatea Club FIATFan România! Te rugăm să te înregistrezi sau să te autentifici ca membru pentru a beneficia de toate funcționalitățile forumului.

Se caută moderatori pentru secțiunile aferente modelelor de mașini.

Condiții:
1. Bună stăpânire a limbii române în scris.
2. Disponibilitate timp minimum 15 minute/zi.

Dacă ești interesat, dă-ne un mesaj privat la @Diomet sau @blueeies

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. Bine ai venit pe Club FIAT Fan Romania. Îți urăm navigare plăcută. Dacă ai nelămuriri te rugăm nu ezita să ne contactezi.

  3. Yesterday
  4. as fi interesat si eu, dar vad ca nu prea se inghesuie lumea...
  5. Welcome to Club FIAT Fan Romania. Please feel free to browse around and get to know the others. If you have any questions please don't hesitate to ask.

  6. Last week
  7. Welcome to Club FIAT Fan Romania. Please feel free to browse around and get to know the others. If you have any questions please don't hesitate to ask.

  8. Salut, posibil ca in functie de anul de fabricatie sa difere mufa iar testerul sa nu se mai potriveasca. Spre exemplu la opel la modele mai vechi au mufe cu 10 pini iar la astea mai noi sint ca cea din poza de mai sus. Nu se poate face diagnoza la modelele mai vechi cu testere noi si nici invers, cred ca e asa si aici. La opel merge facut un fel de test cu pedale si cu o punte de sirma pusa intre doi pini si se citeste de cite ori se aprinde lampa de avarie. Poate merge asa ceva si aici.
  9. Păi eu am numărat pini si sunt 14...dar filmulețul acela nu ma ajuta... Nu gasesc de cumparat mufa...
  10. Iar mufa trebuie sa aiba 16 pini nu 14, ceva asemanator cu asta
  11. Salut, cred ca aia este mufa pentru diagnoza. Am cautat putin pe internet si am gasit filmuletul asta in care indica locatia descrisa de tine. Iata filmuletul:
  12. Aici vom discuta despre tot ce tine de versiunea 1994-2002. Ulterior, daca discutiile se vor inmulti, vom crea topicuri dedicate pentru problemele aparute.
  13. Buna ziua. Am o problema ..Nu gasesc sa cumpăr un obd pt fiat ulisse din 98 la pedala de ambreaj am o mufa cu 14 pini perfect dreptunghi
  14. Bine ai venit pe Club FIAT Fan Romania. Îți urăm navigare plăcută. Dacă ai nelămuriri te rugăm nu ezita să ne contactezi.

  15. Welcome to Club FIAT Fan Romania. Please feel free to browse around and get to know the others. If you have any questions please don't hesitate to ask.

  16. Daca te hotarasti sa desfaci aeroterma sa ai in vedere faptul ca mufele electrice sunt asigurate la decuplare, iar ”turbina” sa-i spun asa are cateva cleme de echilibrare. Cu ajutorul unei lanterne, a unei surubelnite adecvate si putina chinuiala se extrage destul de usor. Eu m-am obisnuit deoarece in fiecare an igienizez instalatia de aer conditionat si demontez si aeroterma. Succes!
  17. Da, pare explicabil. Tot asa merge si aeroterma mea, cand vrea si cum vrea ea. Are deja 12 ani, deci cred ca trec direct sa o schimb cu totul. E totusi destul de inghesuit de umblat. Am schimbat personal de vreo doua-trei ori filtrul de polen, si trebuie dat jos sertarul torpedou. Cred ca se da jos si blocul Blue&Me de deasupra torpedou-lui. Multumesc.
  18. Salut! Poti verifica mai intai daca carbunii ( periile) sunt in regula. In mod normal, datorita functionarii, acestia se tocesc, iar contactul lor cu rotorul este ingreunat si afecteaza tutratia asa cum o reglezi de pe panou. Aeroterma - am schimbat-o dupa aproximativ 8 ani. Dupa vreo 6 ani aeroterma functiona cand vrea ea, cum vrea ea sau uneori nu functiona deloc, asa ca am mers la service si am observat ca mi-au curatat-o de grafit ( bineinteles demontata), prin suflare cu aer comprimat. A mai functionat fara probleme vreo doi ani, dupa care au cedat carbunii (s-au tocit complet) si nu a mai functionat, astfel incat a trebuit sa o inlocuiesc integral. Se demonteaza si monteaza foarte usor ( este prinsa sub filtrul de habitaclu in trei suruburi si parca are doua trei conexiuni electrice. Nu se recomanda doar inlocuirea carbunilor exista riscul de incendiu.
  19. Bine ai venit pe Club FIAT Fan Romania. Îți urăm navigare plăcută. Dacă ai nelămuriri te rugăm nu ezita să ne contactezi.

  20. Ai mai aflat cum se demonteaza? Eu am o problema cu panoul de clima si trebuie deasemenea sa desfac acest bloc cu clima/radio/butoane/grile ventilatie.
  21. De vreun an de zile mi-a aparut o problema la clima. Turatia ventilatorului e oscilanta fara a avea vreo explicatie sau un pattern. Practic, chiar daca incerc sa ii cresc turatia din panoul de clima (pe acesta/display se afiseaza acest lucru), functioneaza in salturi si doar cum vrea el. Uneori, creste brusc pentru vreo cateva secunde si revine, alteori nu se intampla nimic. In cele din urma, dupa vrea cateva minute, ramane in turatie constanta, stabilizandu-se la un nivel moderat. Asta se intampla indiferent de anotimp. Am banuit initial senzorul de temperatura exterioara, insa temperatura afisata in bord e cea reala. Ma gandesc ca ar mai putea fi ceva din panoul de clima (contact imperfect, lipituri reci, condensatori uscati, senzorul de temperatura interioara, etc). Are cineva vreun video tutorial de demontare a panoului de clima la Fiat Linea? Am gasit doua holsuruburi in partea inferioara a blocului cu clima/radio/grile ventilatie mijloc, dar nu e suficient si n-as vrea sa stric ceva, sau sa macelaresc marginile din plastic a acestui bloc Multumesc.
  22. Earlier
  23. Welcome to Club FIAT Fan Romania. Please feel free to browse around and get to know the others. If you have any questions please don't hesitate to ask.

  24. Bine ai venit pe Club FIAT Fan Romania. Îți urăm navigare plăcută. Dacă ai nelămuriri te rugăm nu ezita să ne contactezi.

  25. Lucru bun ca ai rezolvat! Cauza exacta, daca nu ai facut si altceva din ce ai scris aici, pare sa fie acel senzor de la axul cu came. Pentru ca la distributie nu vad ce sa fi putut sa aiba sa iti dea acele simtome, aceelerare si uneori sa isi revina cand apesi pedala. Dar senzorul participa cu informatii pentru injectarea combustibilului si pare ca cel pe care l-ai inlocuit dadea valori ce facea ECU sa iti injecteze mai multa benzina, de acolo si turatia de 2000RPM.
  26. Bateria este ok acum. Si cum trecuse ceva timp de la revizie, azi a primit ulei, si filtre noi.
  27. ba da sigur, am luat kit de distributie cu toate cele
  28. Daca fluiera, nu ai schimbat si intinzatorul?
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.