Jump to content

Bine ai venit pe comunitatea Club FIATFan România! Te rugăm să te înregistrezi sau să te autentifici ca membru pentru a beneficia de toate funcționalitățile forumului.

Se caută moderatori pentru secțiunile aferente modelelor de mașini.

Condiții:
1. Bună stăpânire a limbii române în scris.
2. Disponibilitate timp minimum 15 minute/zi.

Dacă ești interesat, dă-ne un mesaj privat la @Diomet sau @blueeies

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Today
  2. Bine ai venit pe Club FIAT Fan Romania. Îți urăm navigare plăcută. Dacă ai nelămuriri te rugăm nu ezita să ne contactezi.

  3. Ne bucuram ca te-am putut ajuta, bine ca ai rezolvat, deja incepuse sa se ingalbeneasca zona respectiva, semn ca se incingea si incepea sa se topeasca de la contact imperfect.
  4. Bine ai venit pe Club FIAT Fan Romania. Îți urăm navigare plăcută. Dacă ai nelămuriri te rugăm nu ezita să ne contactezi.

  5. Buna ziua la toti, mai ales pentru mine ca am reusit sa rezolv problema. Multumesc pentru sfaturi si indicatii. Problema era de la un contact imperfect de la semnalizare , spate, stanga. Am atasat poza cu contactul slabit. Am curatat si am intins arcul clemei care face contact cu pinul. Dupa aceasta operatie am verificat daca functioneaza corect semnalizarea. Surpriza, merge perfect ca nou. Multumesc din nou pentru sfaturi si indicatii. Va doresc numai bine si sper sa fie de folos si pentru altii aceasta postare.
  6. Yesterday
  7. Multumesc pentru sfaturi. O sa verific conexiunile si o sa revin cu un feedback.
  8. Last week
  9. La tine, cel mai probabil este contact imperfect la unul din pinii de la mufa stopurilor din spate, probabil ca a inceput sa coxeze pinul de impamantare, exact cum s-a intamplat aici. Verifica mufele si daca gasesti murdarie sau cox pe oricare din pini, curata toata mizeria si vezi daca se rezolva. De asemenea verifica sa nu fie mufele partial topite, se datoreaza tot unei proaste conexiuni, in cazul asta o sa trebuiasca sa inlocuiesti mufa cu probleme. Sa ne spui ce ai rezolvat.
  10. Buna, am un fiat albea din 2008, 1,4. De o saptamana la semanizare la stanga sau pun pe avarii imi spune in bord ca este ars becul. Am verificat becurile si nu sunt arse. Am observat ca daca semnalizez dreapta nu da semnal de bec ars in bord. Ce am mai observat ca daca semnalizez la stanga sau pun pe avarii si apas pedala de frana becurile palpaie repede si da semnal in bord de bec ars. Oare de la ce poate fi defectiunea ? Imi poate da cineva un sfat ? 20200918_204132.mp4
  11. Welcome to Club FIAT Fan Romania. Please feel free to browse around and get to know the others. If you have any questions please don't hesitate to ask.

  12. Welcome to Club FIAT Fan Romania. Please feel free to browse around and get to know the others. If you have any questions please don't hesitate to ask.

  13. Bine ai venit pe Club FIAT Fan Romania. Îți urăm navigare plăcută. Dacă ai nelămuriri te rugăm nu ezita să ne contactezi.

  14. Welcome to Club FIAT Fan Romania. Please feel free to browse around and get to know the others. If you have any questions please don't hesitate to ask.

  15. Multam de recomandare.. voi incerca cu uleiul .. si senzorul .. si dupa revin cu ce s-a rezolvat. Si apropo de ulei , mecanicul a zis ca e ok .. ceea ce nu prea cred ca e ok.. pt ca inainte de stilo am avut un punto din 2002 1.9 jtd si foloseam 10w40 doar ca era selenia turbo disel si nu am avut probleme .. am mers cu el de la 175.000 pana la 300.000 , doar schimburi si distributia, Si inca mai trage saracul doar ca e pe bulgaria si are parbrizul crapat si nu am mai facut itp-ul ..l-am tras pe dreapta.
  16. Nu ignora nici încălzirea apei, dacă trece de 95 de grade nu e ok deloc și cu 5w nu mai ai ungere.La temperaturi mari îți poate face bule de aer și pe traseele de frana, implicit ambreiaj.termocupla trebuie sa pornească la 93 de grade...aseară am verificat la mine, din nou îți spun sa verifici senzorul de temperatura care îi pus undeva pe traseu în partea dreapta și e de culoare verde, nu de alta dar sa nu ramai fara chiuloasă.Intreaba prieteni, un mecanic ce părere au de uleiul care l-ai bagat, după mine aia e problema și la ambreiaj și la supraincalzire
  17. Din pacate la ambreiaj nu am ce aerisi decat sa scot furtunasul care intra in cilindru, ceea ce am facut dar nu sa schimbat nimic .. nu am surub de aerisire pe cilindru
  18. parerea mea personala e ca e cam subtire uleiul 5w-30 si o sa ramai fara segmenti, totusi ai un motor pe benzina si sa mai punem in calcul si uzura lui.Se baga 5w si la benzina doar la temperaturi sub -20.Daca îl conduci mai sportiv nu e ok deloc uleiul ăla. A mea are 180k km si ii bag 10w-40 :), faci cum crezi dar mai intereseazate legat de aceasta problema.Referitor la ambreiaj eu zic in prima faza sa-l mai aerisesti. Mai așteptăm și alte păreri de la colegi
  19. Masina am luato din noiembrie 2019, iar schimburile toate facute in februarie 2020.. ulei motor selenia 5w30, ulei cutie viteza Selenia Tutela Cat zc 75w-80, lichid frana tutela top4, filtre si distributia pe original fiat, doar pompa apa era de la Hepu..Toate schimburile si piesele mi-au fost trimise din italia de la un tovaras care lucra la un service fiat. Ambreiajul scartaie doar cand folosesc AC sau merg cu ea mai sportiv adica la 3500- 5000 de ture . Cu apa n-ar fi o problema dar la ambreiaj chiar e .. pe caldura cu AC pornit se incinge si cand apas pe el , inapoi trebuie tras ca nu isi prea revine singur.. iar daca e in viteza cam e problema.. si toate astea de cand au inceput caldurile.. pe racoare nu prea face figuri.. iar erori in bord nu am nimica inca.. am calculatorul mutat de pe motor..
  20. Pentru a gasi modele omologate de jante si anvelope pentru masina ta fiat viziteaza site-ul janta.ro
  21. Welcome to Club FIAT Fan Romania. Please feel free to browse around and get to know the others. If you have any questions please don't hesitate to ask.

  22. Bine ai venit pe Club FIAT Fan Romania. Îți urăm navigare plăcută. Dacă ai nelămuriri te rugăm nu ezita să ne contactezi.

  23. Asta se întâmplă după ce ai schimbat ambreiaj? ai schimbat tot odată la ce ai scris?Dacă nu se ridică pedala nu e ceva ok acolo, eventual mergi la un meseriaș să-l mai aerisească puțin. Când scârțâie? Când e apăsat sau lăsat? Dacă apeși ambreiajul se aude ceva ca o bătaie când e pornit motorul? Referitor la apa nu e sigur că are legătură, verifica puțin senzorul de temperatura că el dă start la termocupla.Daca se ridică puțin apa peste jumate imediat trebuie să pornească termocupla...la mine așa face. Dacă ai ceva coduri de eroare ar fi bine sa ne spui și nouă. Ambreiajul folosește lichidul de frana, să-l verifici sa fie nivelul corect Ma gandesc ca lichidul de frana e DOT 4 si sa ne spui ce ulei ai bagat in motor?
  24. Ramane pedala de ambreiaj la podea .. asta se intampla daca merg cu motorul turat undeva la 3000 de ture sau mai mult..si pe la 4000 , 4500 de ture cand ii dau talpa pe autostrada incepe sa se ridice si apa o liniuta pe bord, nu mai sta la jumate.mentionez ca sub 20 de grade afara nu mai face treaba asta, in schimb daca pornesc AC-ul face la fel.. apa se incalzeste, iar pedala scartaie .ambreiaj, placa, rulment noi, distributie pe original cu pompa, lichid de frana schimbat , ulei selenia , la cutie tutela de la mama ei dar se incingesi nu ii da de cap nimeni.. poate ma ajuta cineva
  25. Bine ai venit pe Club FIAT Fan Romania. Îți urăm navigare plăcută. Dacă ai nelămuriri te rugăm nu ezita să ne contactezi.

  26. Earlier
  27. Da am reusit sa demontez, am rezolvat problema . Multumesc mult !
  28. Ai reusit sa demontezi ventilatorul? Procedura e similara cu cea din imagini?
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.