Ferrari

Ferrari este un producător de masini sport cu sediul în Maranello (Italia). Fondată în 1929 de Enzo Ferrari, ca Scuderia Ferrari a construit masini de curse, iar mai târziu, în 1947, de asemenea, a continuat sa produca masini sport .

Inițial, Scuderia Ferrari piloți și sponsorizat de masini Alfa Romeo și Fiat . Compania a inceput productia autoturismelor în 1947. Este becameFerrari SAatunci când, în 1969 Grupul Fiat au ajuns să fie parte din consiliul de administrație și a devenit un acționar al companiei. În prezent, cel mai mare actionar al grupului Fiat, cu 90%, 5% din acțiuni a fost cumpărat în 2005 de către o companie din Emiratele Arabe Unite, iar restul aparține Piero Ferrari, fiul lui Enzo. Compania are sediul în Maranello lângă Bologna și Modena, Italia. În 2005, Ferrari a vandut 5409 de unitati, cu o crestere a vanzarilor de 8,7%, cu o cifra de afaceri de 1,5 miliarde de euro.

În anul 2010, Ferrari a livrat 6.573 de mașini, în creștere cu 5,4% față de 2009, fiind un an record de vânzări pentru companie.

Ferrari România

Forza Rossa a devenit reprezentatul general Ferrari în România în aprilie 2007 și a inaugurat primul show-room dedicat brandului super sport italian în mai 2008.

După o investiție de peste 5 milioane de euro, Forza Rossa Center devine primul showroom Ferrari din România cu facilități de service. Acesta se desfășoară pe o suprafață totală de 2.800 mp și este structurat pe trei niveluri.

La sfârșitul lui 2009, Forza Rossa deschide la București, pe Calea Victoriei, cel mai mare magazin Ferrari Store din Europa de Est. Acesta are o suprafață de 450 mp, vine după o investiție de 4,2 milioane de euro și comercializează numeroase produse sub marca Ferarri: îmbrăcăminte, accesorii, echipamente pentru copii, dar și hobby & sport, precum și cosmetice.

În 2010, la începutul lunii mai, compania lansează www.ferraristore.ro, primul magazin online unde fanii mărcii pot comanda la distanță peste 6.000 de produse ce poartă brandul Ferrari.

Forza Rossa a realizat în 2008 o cifră de afaceri de 4,5 mil. euro și în 2009 importatorul Ferrari în România a reușit să ajungă la 6,5 mil. euro. Oficialii companiei estimează că în 2010 cifra de afaceri să depășească 8 mil. de euro.

“Am mers în acești doi ani cu piciorul pe accelerație, așa cum se cuvine când ai în spate un astfel de brand. Dacă în 2008 am vândut 15 mașini, în 2009 și 2010 am reușit să vindem câte 25 de mașini/an. Și mai avem încă 21 de mașini pe lista de așteptare. Într-un moment dificil, am adus cunoscătorilor nu doar o mașină, ci și o investiție” spune Ion Bazac, președintele Forza Rossa.

Forza Rossa operează ca unic importator Ferrari pe piața românească și activează și pe piețele din Bulgaria și Republica Moldova. Fostul ministru al sănătății Ion Bazac deține împreună cu soția Camelia Bazac pachetul majoritar de acțiuni la compania Forza Rossa.

În anul 2010, Forza Rossa a livrat 25 de mașini Ferrari.

Competiții

Articol principal: Scuderia Ferrari.

Pasiunea real al Enzo Ferrari, în ciuda carierei sale lungi cu masini strada, motor de curse a fost întotdeauna. Scuderia lui a început ca un sponsor pentru conducătorii auto independenți în mașini diferite, dar în curând a devenit echipa de origine Alfa Romeo. Enzo Ferrari, după plecarea sa de la Alfa, el a început proiectarea și fabricarea unei mașini proprii, echipa Ferrari a apărut pentru prima dată în Marele Premiu al Europei după încheierea celui de-al doilea război mondial.

22 vehiculelor utilizate de Ferrari de Formula 1 a lungul istoriei sale. Echipa a luat parte la Campionatul Mondial Formula 1 în primul tau an de existență, 1950. Argentina José Froilan González a dat victoria echipei sale în prima British Grand Prix-ul în 1951. Italiană Alberto Ascari Ferrari a dat primul său Cupa Mondială [Lista [din Formula Unu Campionilor | Campionatul Mondial]] un an mai târziu. Ferrari este cea mai veche echipă din turneu, precum și cele mai de succes: până la 2008, echipa a câștigat un record mondial 15 titluri Drivers Championship (1952, 1953 1956 1958, 1961, 1964, 1975 1977, 1979, 2000, 2001 , 2002, 2003, 2004 și 2007, un record mondial 16 Campionatul Constructorilor (1961, 1964, 1975 1976, 1977, 1979, 1982, 1983 1999, 2000, 2001 , 2002, 2003, 2004, 2007, 2008), o marcă de 200 de victorii Grand Prix-ul 4,348.27 puncte *, 562 * podiumuri, 179 * pol poziția e, 11 457 * întoarce capul și mai rapide tururi în 184 * 723 * Grands Prix în litigiu.

  • Până în 2006

Unii dintre cei mai renumiți piloți Scuderia au fost Tazio Nuvolari, Juan Manuel Fangio, José Froilan González, Alberto Ascari, Phil Hill, Mike Hawthorn, John Surtees, [Jacky [Ickx]], Niki Lauda, Carlos Reutemann, Jody Scheckter , Gilles Villeneuve, Michele Alboreto, Jean Alesi, Alain Prost, Nigel Mansell, [Michael [Schumacher]], Rubens Barrichello, Felipe Massa, Kimi Räikkönen Fernando Alonso.

Căluțul Ferrari

Inițial, calul a fost un simbol al contelui și aviator Francesco Baracca, un legendar asociații (ACE) din Air Force italiene în cursul Primul Război Mondial, care a pictat pe partea aeronavelor sale. Baracca a murit foarte tineri pe 19 6 din 1918, doborât după 34 dueluri victorioase și multe victorii în echipă, și în curând a devenit un erou național.

Baracca a vrut cal prancing pe avioanele sale, deoarece echipa sa, „Battaglione Aviatori”, a fost înscris într-un regiment de [cavalerie []] (forțele aeriene au fost în primii ani de viață și nu a avut nici administrarea separată), și, de asemenea, pentru că el însuși a fost reputația de a fi cele mai bune cavaliere’of echipa sa.

Acesta a fost presupus că alegerea unui cal a fost, probabil, parțial din cauza faptului că familia lui nobile a fost cunoscut pentru faptul că mulți cai la ferma lor în Lugo di Romagna. O altă teorie sugerează Baracca copiat designul agresiv cal de la un pilot german care a purtat sigiliul orașului Stuttgart pe plan sale. Interesant, german de automobile [] [] Porsche în [Stuttgart []], împrumutat de logo-ul său cal prancing de scut al orașului. Acest „legendă” sugerează că primul avion a fost doborât Baracca Stuttgart și simbolul putea fi luat ca un trofeu de război.

Ferrari a concurat în lucrarea sa trecut și în prezent cu brandurile (în unele cazuri mai mare, iar în altele nu): Porsche, Lamborghini, Maserati, De Tomasso și de multe alte mărci de automobile sport.

17 iunie din 1923 Enzo Ferrari a câștigat o cursă pe circuitul Savio de Ravenna, unde sa întâlnit cu Contesa Paolina, mama lui Baracca. Contesa a cerut ca el să utilizeze un cal pe mașinile sale, sugerând că acesta ar aduce noroc, dar prima cursă la care Alfa a avut permisiunea să folosească calul pe mașini Scuderia a fost nouă ani mai târziu, în 24 de ore de Spa în 1932. Ferrari a câștigat.

Ferrari a păstrat cal negru că ar fi fost pe plan Baracca, dar a adăugat totuși o culoare de fundal galben pentru că a fost reprezentantul de locul nașterii sale.

Cal prancing nu a găsit întotdeauna marca Ferrari numai: Fabio Taglioni folosit în motocicletele lor Ducati. Tatăl lui Taglioni a fost de fapt unul dintre însoțitorii Baracca și a luptat alături de el în 91 Aer Squad, dar ca faima Ferrari a crescut, Ducati a abandonat calul. Acest lucru poate să fi fost rezultatul unui acord privat între cele două branduri.

Francesco Baracca

2 Responses to “Ferrari”

  1. airfilter spune:

    Sa inteleg ca aici trebuie sa intre ceva, nu? un continut despre ferrari… istorie, news etc? nu?

    Ah, inca o chestie, poate par carcotas, dar eu vreau sa va ajut, de aia o sa comentez la toate „greselile” gasite…in rest, pagina ca model… e superba.

    Radu Hossu

  2. airfilter spune:

    Ah.. la link`ul cautare e aiurea ca are fundal alb… cred ca o sa fie rosu in ton cu restul site`ului.

Leave a Reply

You don't need to give user information if you first login to the forum.
Login to forum.